Все статьи / Архитектура / Отделка и ремонт / Ринок будівельних матеріалів 2013року.
4 января 2013

Ринок будівельних матеріалів 2013року.

Ринок будівельних матеріалів 2013року.

Якщо розглянути закономірності формування вартості будівельних матеріалів, то можна побачити наступне.

-Перевірити при покупці якість матеріалу не завжди просто. Тому в якості певного «гаранта» приймається торгова марка (або «бренд» відомої фірми). Тобто чим краще зарекомендувала себе фірма-виробник, тим вище вартість цього матеріалу (у порівнянні з аналогами).

-Собівартість матеріалів складається з вартості вихідної сировини та напівфабрикатів (включаючи їх доставку), вартості енергії (електрика, паливо), витрат на оплату праці та ін Очевидно, що ці складові різні для різних регіонів. Тому на ціну матеріалу впливає і географічний фактор: де виготовлений цей матеріал.

-Для імпортних матеріалів їх продажна ціна залежить від курсу валют; так, зростання євро і деякий (але постійне) зниження курсу долара робить фінансово привабливими матеріали, виготовлені в країнах доларової сфери впливу або вітчизняними виробниками.

-Вартість матеріалу залежить від обсягу покупки (чим більший об'єм, тим нижче ціна) і від кратності обсягу покупки місткості транспортного засобу (кузова автомобіля в мішках, кубічних метрах, піддонах або штуках). Для великих фірм-посередників, які займаються комплектацією і продажем будівельних матеріалів, характерна гнучка система знижок (по відомими схемами, «товари місяця», «13-е число», «День взяття Бастилії», «День Сурка» і т. п.) .

-Для багатьох матеріалів вельми значну роль в ціноутворенні впливає сезонний фактор. Взимку будматеріали значно дешевше, в цей період знижуються заводські ціни; заводи надають дилерам значні знижки під більші передоплати; в силу того що зростання цін на паливо взимку нижче, знижується і відносна ціна доставки будматеріалів; для того щоб отримувати достатні обсяги продукції із заводів у літній період, дилери змушені взимку викуповувати продукцію в збиток собі (завод не повинен зупинятися), доплачуючи різницю за свій рахунок, або, поклавши руку на серце, за рахунок «літніх» клієнтів. По всім перерахованим вище причин різниця у вартості матеріалів узимку й улітку може досягати 50-60%, а економія на одному будинку - до 15 000 дол

-Оздоблювальні, як правило, призначені для внутрішньої або зовнішньої обробки. Але багато матеріали використовуються, як у внутрішніх, так і зовнішніх оздоблювальних роботах, наприклад: декоративний або природний камінь, керамічні матеріали і т.п. Але, в будь-якому випадку, оздоблювальні матеріали призначені, насамперед, для створення або поліпшення декоративних властивостей різних об'єктів, як всередині, так і зовні будівлі. Тому, як правило, такі матеріали використовуються для ремонту або оформлення приміщень і будівель.

-До оздоблювальних матеріалів відносять також деякі акустичні матеріали, використовувані одночасно в якості звукопоглинальних покриттів і для декоративного оздоблення інтер'єрів. У залежності від призначення в будівельній конструкції, оздоблювальні матеріали умовно поділяють на власне обробні матеріали, застосовувані в основному для створення декоративних та захисних покриттів, наприклад: лаки і фарби, шпалери, плівки полімерні, лінолеум. І на конструкційно-оздоблювальні, виконують, окрім вказаних, так само і функції огороджувальних конструкцій: декоративний бетон, лицьова цегла, склоблоки і т.п.

-Оздоблювальні матеріали можуть бути різними: від рідкісних і екстравагантних, покликаних підкреслити високий соціальний статус власника, до найпростіших, наприклад, звичайної білої фарби, - в будь-якому випадку, їх поєднання на стінах, підлозі та стелі породжує індивідуальний стиль певного простору. Оздоблювальні матеріали застосовуються в якості матеріалів для покриття підлог, конструкційних і обробних матеріалів, тепло-і звуко-ізоляційних матеріалів, погонажних будівельних виробів.

-Квартира придбає житловий вигляд, а фасад будівлі стане яскравим, тільки після того, як будуть проведені ремонтно-оздоблювальні роботи. Оздоблювальні матеріали бувають штучними і натуральними. Кожен матеріал по-своєму гарний. Сучасні технології настільки розвинулися, що штучні матеріали, практично, досягли характеристик натуральних. Сьогодні слово - «штучний», вже не означає неякісний, такі матеріали знаходяться, практично, на одному щаблі з натуральними.

-Як приклад, можна взяти натуральний камінь, використовуваний для обробки фасадів, на зміну якому прийшли такі матеріали, як композитний панелі і керамограніт. Ці матеріали довговічніші і стійки до зовнішніх погодних умов. Найбільше радує те, що на ринку будматеріалів асортимент такого товару дуже багатий.

-Раніше для побілки стелі єдиним рішенням була вапно, а для обробки фасадів застосовували фарбу або натуральний камінь. Сьогодні ж на ринку оздоблювальних матеріалів досить великий асортимент, що включає в себе не тільки різноманітність форм і рельєфів, але і різні колірні рішення. З'явилося багато не знайомих нам назв і термінів, тому без допомоги фахівців не обійтися.

Наша торгывельне підприємство ТОВ "ГРІНБІЛДІНГ" постійно відстежує ринок будівельних матеріалів, старіючи запропонувати клієнтові все найсучасніше, що дозволить йому йти не тільки в ногу з часом, але і на кілька кроків попереду.

 

Источник: БК ФОРС